Bestellen - Verzenden - Retourneren

Bestellen

We hebben het bestelproces zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt.
We nemen het hier even stap voor stap met je door.

  1. Via de hoofdnavigatie bovenin de paarse balk ga je rectstreeks naar een categorie van je voorkeur. Weet je al naar welk merk of welk specifiek product je op zoek bent? Dan kan je de merknaam of het artikelnummer ook in het zoekvenster rechtsboven in invullen en vervolgens op "zoeken" klikken.
     
  2. Vervolgens krijg je een overzicht te zien van de categorie of de artikelen van je keuze.
     
  3. Wanneer je hieruit een keuze maakt kom je op de product detail pagina terecht waar het product van je keuze wordt uitgelicht. Hier wordt meer informatie over het specifieke product vermeld en de te verkrijgen maten van dat product.
     
  4. Wanneer je klikt op de maat, rechts van de afbeelding, worden de te verkrijgen maten getoond in een dropdown menu.
     
  5. Zodra je een maat hebt geselecteerd en op de knop "in winkelwagen" geklikt hebt ga je naar de "checkout" omgeving. Hier vind je een overzicht van wat je besteld hebt, de prijs en de BTW. Je kunt er nu voor kiezen om verder te winkelen of om je bestelling af te ronden / te betalen.
     
  6. Als je ervoor gekozen hebt om je bestelling af te ronden / te betalen ga je naar de kassa. Hier dien je een aantal gegevens in te vullen een keuze te maken uit de leveringsopties en een betaalmethode te kiezen.

  7. Vergeet niet onze Algemene Voorwaarden te accepteren. Vink de box "Door op "kopen" te klikken plaats ik een bestelling met betaalverplichting en ga ik akkoord met de Algemene Voorwaarden. Ik heb mijn bestelling gecontroleerd en juist ingevuld." aan. Klik op "kopen" en je bestelling is gedaan!

Leveringen

Je bestelling wordt bij je thuis bezorgd door Postnl, mits je voor een andere optie hebt gekozen tijdens het bestelproces. Wanneer je in België woont zal een Belgische vervoerder je bestelling bij je aanbieden.

Verzending binnen Nederland is GRATIS vanaf een besteding van € 50,- 
Bij bestellingen onder een orderwaarde van € 50,-  brengen we voor de verzending een bijdrage in de kosten in rekening van € 3,95 binnen Nederland.

Bij verzendingen naar België brengen wij een bijdrage à € 9,95 in de verzendkosten in rekening. Bestellingen vanuit België met een orderwaarde vanaf € 100,- worden gratis verzonden.

Retourneren

Uiteraard is het bij salondelingerie.nl mogelijk om bestelde artikelen te retourneren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

We verzoeken je vriendelijk om het retourformulier volledig in te vullen en het bij de te retourneren goederen te doen. Vermeld het onderstaande adres duidelijk op het te retourneren pakketje en lever het in bij een Postnl postkantoor of een Postnl postagentschap. 

Uiteraard kun je de te retourneren producten ook via een andere vervoerder retourneren.

De kosten voor het retourneren zijn voor jezelf.

Indien je iets gaat retourneren dat in een envelop of in een brievenbusdoosje past (en dat dan uiteraard nog door de brievenbus kan) een niet voorgevormde BH of een slip, dan raden we je aan om het op die manier naar ons retour te zenden. Dat scheelt je namelijk aanzienlijk in de kosten.  

Herroeping

Je hebt nadat je je complete bestelling van ons hebt ontvangen 14 dagen de tijd om aan te geven dat je van de koop afziet. Dat betekent dat je nadat je je complete bestelling van ons hebt ontvangen je 14 dagen de tijd hebt om te herroepen. Vervolgens heb je ná herroeping van je bestelling nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling naar ons terug te sturen.

Als je wilt kun je gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping.
Dit formulier kan je downloaden door hier te klikken.

Ons retouradres:

salondelingerie.nl
t.a.v. retouren webshop
Utrechtsestraat 38 (winkel)
1017VP AMSTERDAM

Zodra je hebt aangegeven een bestelling, of een deel daarvan te retourneren, zullen we er voor zorgen dat het aankoopbedrag van de te retourneren goederen, inclusief de eventuele verzendkosten en administratiekosten (wanneer de complete bestelling geretourneerd wordt) zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding is bijgeschreven op je bankrekening. Wanneer je je bestelling met een creditcard hebt betaald zullen we er voor zorgen dat het aankoopbedrag van de te retourneren goederen, inclusief de verzendkosten (wanneer de complete bestelling geretourneerd wordt) binnen 14 dagen ongedaan wordt gemaakt op je creditcard betaling en zodoende niet van je bankrekening wordt geïncasseerd door je creditcardmaatschappij. Heb je gekozen voor achteraf betaling van je bestelling? Dan zullen we er voor zorgen dat het aankoopbedrag van de te retourneren goederen, inclusief de verzendkosten (wanneer de complete bestelling geretourneerd wordt) binnen 14 dagen door MultiFactor ongedaan wordt gemaakt op de digitale acceptgiro die je van hen hebt ontvangen.

LET WEL: Indien je een product door je eigen toedoen beschadigd hebt en geretourneerd hebt zullen we de kosten daarvoor bij je in rekening brengen.

Levertijden

Leverbaar betekent dat de maat die je geselecteerd hebt niet direct bij ons in de winkel op voorraad is, maar dat we deze maat wél voor je kunnen bestellen bij de leverancier. De levertijd verschijnt onder de maat zodra je deze geselecteerd hebt.

Op voorraad betekent dat wij de maat die je geselecteerd hebt direct op voorraad hebben in de winkel. Wanneer je een dergelijke maat besteld op werkdagen vóór 15:00 uur zullen wij je bestelling diezelfde dag nog bij Postnl aanbieden. In de meeste gevallen heb jij je bestelling dan de volgende dag al in huis.

Indien je iets besteld hebt met een levertijd zal je bestelling bij je aangeboden worden binnen de aangegeven levertijd. Wanneer levertijden onverhoopt oplopen laten we je dat zo spoedig mogelijk weten door je een e-mailtje te sturen.

LET OP: Wanneer je meerdere artikelen hebt besteld met verschillende levertijden zullen wij deze, indien mogelijk, in één pakket bij je laten bezorgen. De levertijd van je totale bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Afhalen in de winkel

Als je in de buurt van Salon de Lingerie bent kun je je bestelling natuurlijk ook afhalen in de winkel. Wanneer je dit aangeeft tijdens het bestelproces zal er geen bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht worden.

Afhaaladres:
Salon de Lingerie
Utrechtsestraat 38
1017VP AMSTERDAM

Salondelingerie.nl besteedt de grootst mogelijke zorg aan je bestelling. Toch kan het gebeuren dat er iets niet naar je zin is gegaan. Dat kan je aan ons melden via het contactformulier.

Tevreden? Zegt het voort! Ontevreden? Meld het ons!

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »