Klantenservice - Contact Formulier

We hopen dat het gebruik van onze webshop voor zichzelf spreekt en dat je gemakkelijk je weg kunt vinden naar datgene waar je naar op zoek bent.

Wanneer je toch nog vragen of klachten hebt kun je het Contact Formulier aan de rechterkant van deze pagina invullen en versturen. We zullen je vragen zo goed als we kunnen en uiterlijk binnen twee werkdagen beantwoorden.

Wanneer je klikt op de onderstaande vragen ga je direct naar de betreffende pagina waar we je uitleg geven over dat onderwerp.

- Hoe plaats ik een bestelling?

- Op welke manieren kan ik betalen bij salondelingerie.nl?

- Wat zijn de verzendkosten?

- Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

- Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen in jullie winkel?

- Wat moet ik doen als ik een bestelling retour wil sturen?

- Hoe weet ik wat de juiste maat voor mij is?


- Mocht er zich onverhoopt een probleem voordoen waar je samen met salondelingerie.nl niet uitkomt verwijzen we je graag door naar de website van De Geschillencommissie: www.sgc.nl

- Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

- Op al onze goederen is de wettelijk garantie van toepassing. Wettelijke Garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Onze bedrijfsgegevens:

Salon de Lingerie BV
Utrechtsestraat 38
1017 VP  AMSTERDAM

Kamer van Koophandel nummer: 34144642
BTW nummer: NL819543603B01

Telefoon: 020 - 428 96 92
E-mail: contact@salondelingerie.nl

We gaan er vanuit dat we hiermee de meeste vragen hebben kunnen beantwoorden.

Heel veel webwinkel plezier in onze webshop!


Met vriendelijke groet,

Klantenservice
salondelingerie.nl

Om deze informatie als PDF bestand te downloaden, klik hier.